Header Ads Widget

Responsive Advertisement

نئے پرانے شناختی کارڈ اور بیچاری پاکستانی عوام

 نادرا آفیسسز لوگوں کے لئے  پریشانی اور   باعث  تکلیف 

جناب ایک وقت تھا جب شناختی کارڈ   صرف شناخت کے استعمال ھوتا تھا باقی اس کا کوئی کام نہیں ہوتا تھا  سوائے اس کے

 کے زمینوں کی رجسٹریشن  یا کورٹ کچہری کے استعمال کے علاوہ اپنا فوٹو  دیکھنے کے لئے  استعمال ھوتا تھا اس کے 

 اصلی نقلی  کی پہچان تو ممکن ھی نہیں ھوتی تھی  ہاں  خاص کر کراچی صدر چلے جاتے تو یہ بیس پچاس میں  ایسا ڈپلیکیٹ

 بنا دیتے کے اللہ کی پناہ آپ اس کو  پہچان سکتے  ۔

اس کے بعد  آیا  جناب جدید  دور اس میں آئی نادرا سامنے اس کا ھمیں آج تک سمجھ نا آیا کے یہ میل ھے یا فیمیل 

ہاں اس کے سلوک نے جب پسینے لوگوں کے نکلواِِئے تو اس کی عادتیں فیمیل  جیسی ھی لگیں  

خیر   سوہنا  نادرا کے آنے کے بعد تو  ایسا انقلاب آیا کے اس نے لوگوں کا ڈیٹا  جس انداز سے مرتب کیا یا سٹور  کیا  

اس کی مثال شاید نا ھو  ۔ہر شعبے کو اس نے کرپشن سے بہت ھد تک بچایا ھوگا  ۔جیسے گاڑیوں کی رجسٹریشن سے لے کے 

بندے کی شناخت  یہ سب  نادرا کے ڈیٹا سے لنک ھونے کے وجہ سے ھوا ۔  لینڈ ریکارڈ مینیج ھو گیا تو سب نادرا کے باعث۔

یہاں آٹی سے ریلیٹڈ لوگ واقعی داد کے مستہق ھیں اور وہ  گورنمنٹ  جس  نے اس کے لئے فنڈز  سے لے کے تمام ٹیکنیکل سپورٹ کی ھو گی 

اب  آتے ھیں  اصل بات کی طرف جناب  جہاں  یہ  تعریف کے قابل  ھیں  ۔وہاں اس ادارے میں  بد انتظامی  نے بھی

لوگوں  کی زندگی بے سکوں کر دی ھے میں ذاتی طور پے  سمجھتا ھوں کے اس  ادارے کی دس بیس پرسنٹ  بد انتظامی ھوگی 

باقی اس کے لئے گورنمنٹ ذمہ دار ھے  آپ  کوخدا نخواستہ  اگر نادرا میں کام ھو ھی گیا ھے تو  بی پی کی ٹیبلیٹس تو آپ کو   فورن  استعمال  کرنی پڑیں گے کیوں کے آگے کا منظر بڑا کٹھن آپ کے سامنے آجا تا ھے  سارا سارا دن  لائین  لگنے کے بعد  

بھی جب آپ کا نمبر نا  لگے تو آپ پے  کیا  اثر  ھوگا ۔تعلقات  والوں کو   شاید  یہ سمجھ نا آئے لیکن  عام بندہ اچھے سے  سمجھ سکتا  ھے ۔اور اپنی آنکھوں کے سامنے   تعلق والوں کو  آتے جاتے دیکھ کر  سمجہھ  جاتا  ھے

میری  انتظامیہ ،گورنمنٹ  سے گزارش  ھے کے اس کے تہصیل لیول پے آفیسس بڑھا ئیں   اور    نادرا آفیسسز کو چوبیس گھنٹے سرویسز  کے لئے سہولت  دیں  عوام کو  اور ھو سکے تو  نادرا  لوگوں کو ٹوکن دینے کے ساتھ  مخصوص ٹائم  بھی عنایت کرے 

تاکے بیمار  لوگ اور دوسرے لوگوں کا وقت بچ سکے ۔نادرا کی موبائل سروس  بڑی زبردست  سروس ھے اسے بڑھا کے  

اور  اچھا کر کے نادرا پر بوجھ کو کم کیا جا سکتا ھے ۔ٹوکن ریٹس بھی چاھے  تو   انتظامیہ بڑھا سکتی ھے لوگ  اس کے لئے بھی لوگ  تیار ھیں  تو باقی رہ  کیا جاتا ھے  ۔اشد  ضرورت اس امر کی ھے کے اس  ادارے میں آصلا حات کی  جائیں 

سجاد اھمد سومرو  



 

Post a Comment

0 Comments